سکوریت استور حضور مخاطب متخصص، تمایز نمایشگاه تخصصی و عمومی است - سکوریت استور

ایمان شالچیان مدیرعامل دیوار سبز تیاب در آستانه برگزاری ششمین نمایشگاه و همایش ساختمان پایدار و چهارمین نمایشگاه و همایش نما و طراحی ساختمان در گفتگو با سکوریت استور درباره نمایشگاه های تخصصی و بحث برندینگ گفت: یکی از مفاهیم پایه در برندینگ شرکت در نمایشگاه های تخصصی و عمومی است.

وی در ادامه افزود: اگرچه سبزتیاب از حضور در نمایشگاه های عمومی و تخصصی استقبال می کند؛ اما مخاطب نمایشگاه‌های تخصصی، مرتبط تر با حوزه فعالیت شرکت ماست. شالچیان درباره تمایز نمایشگاه های عمومی و تخصصی بیان کرد: در نمایشگاه های عمومی دور از ادب است که از افراد مراجعه کننده به غرفه بپرسیم دارای چه تخصصی هستند یا در چه زمینه‌ای فعالیت دارند.

مدیرعامل سبز تیاب درباره امتیازات یک نمایشگاه تخصصی و متمرکز با مخاطبان و بازدید کنندگان متخصص و فعال در حوزه ساختمان نسبت به یک نمایشگاه در ابعاد بزرگ با شرکت‌کنندگان زیاد از عموم مردم خاطر نشان کرد این امر  بسیار به نوع کالا و محصول ارائه شده ، بازار محصول و مدت زمان حضور محصول در بازار ، رقبا و … بستگی دارد.

شرکت دیوار سبز تیاب در زمینه تولید المان های دیوارسبز طبیعی، گل و گیاه، بازرگانی و تامین تجهیزات آبیاری و آبرسانی در پروژه‌های ملی، منطقه‌ای و شخصی فعالیت می‌کند.  این شرکت آماده ارائه خدمات متنوع نگهداری، مشاوره ،آموزش و بازرسی دیوارسبز است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : مسکن و ساختمان تاريخ : 29 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها